Stomatologická praxe

• Září 23, 2013

Otevření našeho webu.

O nás

Vážení klienti - pacienti naší zubní ordinace, téměř 18 let se snažíme pečovat o Váš úsměv a používat k tomu moderní a kvalitní materiály, přístroje, pomůcky a nástroje a samozřejmě i postupy. Snad i díky tomu je Vás stále více a proto jsme posílili pracovní tým a vybavili nové prostory, ve kterých Vás co nejsrdečněji vítáme. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom se o Váš chrup starali k Vaší plné spokojenosti i v dalších letech.

MUDr.Rudolf Jakl a kolektiv

Praxe

funguje od prosince roku 1994 - zaměření na dentoalveolární chirurgii , implantologii , od r. 2011 práce s OM , kompletní rekonstrukce chrupu , spolupráce s ortodoncií (MUDr. J. Baumruk, MUDr. Marie Šámalová). Fungujeme jako krajské pracoviště pro dentoalveolární chirurgii, výukové pracoviště LF UK v Plzni a Vyšší odb. zdrav. školy Dr. I. Mauritzové v Plzni.

Na našem pracovišti

se snažíme o navázání důvěry mezi lékařem a pacientem, protože strach ze zubaře je nejčastěji způsoben dřívějšími negativními zkušenostmi a nepříjemnými bolestivými zážitky. Používáme moderní a bezpečná anestetika, náročnější zákroky provádíme v tzv. analgosedaci za asistence anesteziologa a není proto důvod, proč by měl mít pacient strach z bolesti.

Klademe maximální důraz na prevenci, protože onemocnění zubů - ať se jedná o zubní kaz nebo nemoci parodontu (závěsného aparátu zubů) je jedním z mála onemocnění, kterému se při správné péči o zuby můžeme zcela ubránit. Pokud to bude stav Vašich zubů vyžadovat - a to zjistíme při vyšetření, můžeme Vám nabídnout péči hygienistky, která Vás pečlivě provede všemi úskalími správné péče o chrup. Tuto péči sice nehradí zdravotní pojišťovny, ale mohu Vás ujistit, že jsou to ze strany pacienta rozumně investované peníze.

MUDr. Rudolf Jakl

• Vzdělání: LF UK Plzeň
  • Praxe: 1991-1994 FN Plzeň - Stom.klinika, chir.odd.
  • Vlastní ordinace: prosinec 1994 otevření vlastní praxe.
  • V roce 2000 rozšíření praxe o implantologii. Od roku 2009 Akreditované pracoviště pro stomatochirurgii
  • Členství v organizacích: člen Implantologického klubu ČR, člen stomatochirurgické společnosti, člen ČSK (Česká stomatologická komora)
  • Lektorská činnost - LF UK v Plzni a Vyšší odb. zdrav. škola Dr. I. Mauritzové v Plzni